موقع كونكر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

موقع كونكر

اول موقع عربى يهتم بكونكر اون لاين

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

CPs Program

كاتب الموضوعرسالة
temtem04

ذكر عدد الرسائل : 1

CPs Program Empty
مُساهمةموضوع: CPs Program   CPs Program Icon_minitimeالخميس ديسمبر 02, 2010 6:23 pm

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
[right]اولا احب ان اعرفكم بنفسى انا اسمى محمود و انا مشترك فى المنتدى من مدة طويلة و لكن للاسف مكنتش بشارك فية لانى منشغل بالدراسة ادعولى , و بصراحة انتم فعلا ناس جدعان اوى و مبرمجين هايلين لان البرامج اللى موجودة هنا ما بلاقيهاش فى حتة تانية الا اذا كانت منقولة , بس انا حبيت انى ادور كويس على برنامج للعبة و تعبت اوى لحد لما جبتة و دة مجرب على باتش 5328 اخر اصدار لكونكر الاجنبى و انا مجربة بنفسى و البرنامج شغال مية فى المية بس الحقوه قبل ما باتش المونك ينزل علشان دة اللى ممكن يوقفة لان محدد بوقت علشان ما يبوظش الاكونتات بتاعتك لو الباتش الجديد نزل كل اللى هتعملة انك هتحمل البرنامج و تدوس على Help و هتلاقى الشرح جواها و بعدها شغل البرنامج و استمتع و اللى شغلة يقابلنى فى سيرفر Pluto انا اسمى علية Hero??Comeback اتمنى انى اكون افدتكم و يارب تلحقوا البرنامج قبل الباتش الجديد , و شكرا لكم
لينك التحميل : http://www.mediafire.com/?93kghe8hvxxstod

CPs Program
صفحة 1 من اصل 1